mandag den 3. oktober 2011

Tanker fra et "rodet-hoved"....

Nu tager jeg det store skridt og bliver "rigtig" blogger, har forsøgt mig som mini blogger på en ret ukendt blogside, men nu skal det være...
Min blog har jeg kaldt Annes tænketank, da jeg har en krøllet hjerne med mange små og store tanker om livet ... Så det bliver en slags dagbogsblog.

Hvem er jeg så?!  Jeg er 34 år, mor til Sebastian på snart 3 år og gift med Jesper.
Jeg er uddannet farmakonom, men er pr. 1/7-2011 blevet tilkendt førtidspension. Det har vendt op og ned på livet på godt og ondt og virkelig sat gang i de små grå, så nu skriver jeg det ud.. Derfor må jeg bare blogge ;o)

Jeg vil senere komme ind på hvorfor jeg er blevet førtidspensionist og hvordan livet har formet sig for mig....

Håber det har lidt interesse for andre, og at der findes andre som mig her i blogland.....

God dag til jer alle..

Kærlig hilsen Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar