onsdag den 5. oktober 2011

Glad i låget......

Lige et lille spring ( skal nok vende tilbage til min fortælling ) ....

Men er så glad i låget idag. Er godt nok både træt og fyldt med smerter, men sidder her i sofaen med den bærbare og den lille Fie hund, og nyder morgenen som stille kryber over i formiddag mens jeg hører musik som går lige i hjertet og i tårekanalerne.....
Trækker vejret dybt ind og mærker varmen brede sig.... Nyder min te og sterinlysene som flakker lidt i vinduet og tænker, hvor er jeg heldig.....
Har lige sendt verdens dejligste søn afsted i dagplejen, hvor jeg ved han trives og elsker at være... Og imens kan jeg med god samvittighed passe godt på mig selv og tage den tid det er nødvendigt idag, for at jeg kan komme i omdrejninger.....
I aften får jeg besøg af dejlige veninder i vores farmakoneklub, sætter sådan pris på at stadig være en del af fællesskabet, selvom jeg er "sat ude at det spil"... Tak piger!

Så til alle derude.
 Håber I får en god dag og HUSK værdsæt det I har - også de små ting.....

God dag til jer alle..

Knus Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar